שירות חירום

  • שירות המופעל מחוץ לשעות העבודה ללקוחות קירוסקאי בלבד.
  • שיחות טלפון לקירוסקאי מחוץ לשעות העבודה מופנות למוקד גיבוי אשר מטפל בניהול קריאות החירום.
  • למוקד הגיבוי עליך למסור את פרטיך, פרטי העסק, פרטי המוצר והתקלה וכמובן את פרטי כרטיס אשראי אשר יחוייב בעלות שירות החירום.
  • לאחר קבלת פרטים אלו ישבץ המוקד קריאת שירות לטכנאי.
  • הטכנאי יצור עימך קשר ויתאם את מועד ההגעה (כשעה בתוספת זמן הנסיעה).
  • החיוב עבור קריאת חירום נעשה גם עבור מכשירים בתקופת האחריות.
עבור לתוכן העמוד